Makan2 di rumah Pak Busu and Happy besday Haikal

Pada 17hb Oktober kelmarin Nora dan adik2 pergi rumah terbuka Pak busu dan ant hanum. Ramai kawan2 busu yang datang. Yang bestnya jumpa datuk dan nana yang sudah hampir 7 thn tak berjumpa.  Apa lagi berborak panjanglah Nora sampai lupa nak makan. Habis borak Nora jumpa busu dan ant hanum sedang mendukung Haikal. Yang menjadi kecewanya sebab
tak tahu langsung busu buat sekali sambutan besday Haikal. Maka tidak adalah hadiah untuknya. Tak pelah... hadiah boleh posto kan busu. Anyways, best lah busu dan aut hanum... ada nasi biryani, biryani kambing, ayam masak merah, dalcha, acar, sate dan macam2 lagilah.. dan paling bestkan ada ais krim.


Sate ayam dan lembu... hmmm... sedapppp



Lauk pauk yang sangat sedap di masak oleh Mak ant hanum "Datin Azizah". Sedap sangat ayam masak merah, acar dan paling best kambing biryani.. yummy Tapi sorrylah tak sempat nak snap lauk kambing. BZzzzzz..



Mari kita potong kek "Wonderpet".. Tengoklah tuh.. mama dan papa Haikal yang happy potong kek.. Haikal??? sedih je ya. Penat ya..


Look at besday boy, sampai tertidor. Nora snap this photo guna sepia effects. Macam tahun 70an. Cutenya Haikal tidor...


Adik Nora "mat" atau "tempe" orang kuat yang rajin menolong busu membuat persiapan open hse ni. Di kampung kita semua panggil dia tempe coz masa dia kecik2 dulu suka sangat mkn tempe goreng. Tapi itu dulu.. Sekarang bila dah besar tak panggil lagi nama tuh. Tapi kadang2 Nora panggil jugak coz bila balik kampung ramai plak yang nama "MAT". So bila tanya "mat tempe" semua orang taulah. hehehehe... jangan marah adikku.. kita semua bergurau senda.


Bergambar di hadapan rumah busu dan aut hanum sebelum pulang. Dari kiri mat, nora, ant hanum, busu, pak uteh and kid, sany & maya (selalu nora panggil miya karen) ceta dalam buli balik. hehehehe...



Sebelum balik kitorang makan lagi ais krim.. Sedappppnyaa.... Thanks busu and ant hanum. 

p/s: will posto hadiah kat opis k... untuk Haikal.. love u Haikal

6 comments.. read them below or add one

Tanpa NamaTanpa Nama Selasa, November 03, 2009
wah.. ada icecream le. sedapnya
tahniah di atas rumah blog nora ni.
AZM AZM Sabtu, November 07, 2009
salam kakakku.. :)
wahhh3..sedap hang kutuk aku hah..haha..anyway it's ok la..i'm very cool person muahahaahahahaa...
AZM AZM Sabtu, November 07, 2009
hoho ;)
what can i say...?????
ermm of coz we have a gud time together...makan2..and lastly makan aiskrim.hehehehe..and thanks to kakak ku make me glamour...hahaha.:P
h a w ah a w a Ahad, November 08, 2009
weeehuuuu~ syookknyeee..
rugi sey xdpt join..
nk ice cream !!!!! :)
Rosdi Baharim (Busu)Rosdi Baharim (Busu) Selasa, Oktober 04, 2011
Nora, baru jee baca part yang ni. U baru tukar page style and background. wow your blog is very cool. anyway i remember masa hari birthday haikal.yee happy.. thanks for the picture.
nurmisnan nurmisnan Selasa, Oktober 04, 2011
to all my dear mamat, awe, tanpa nama and my uncle Rosdi
Thanks for dropped by here ad leave d comments

hik3.. masa nih memang best makan2.. sate ada, baryani ada,
kambing ada, teh tarik ada.. Kopi jer tak da... har3

next time mesti ada kopi yer busu..