Jom bantu

Dearest Brothers & Sisters, M helping friends who seek for yr kind help.. We need 'SANITARY PADS' N 'PAMPERS' FOR THE WOMANS N CHILDRENS IN PADANG.INDONESIA. A.S.A.P.
Below r t address -

no 5, JALAN GELANGGANG,BUKIT DAMANSA...RA.50490.KUALA LUMPUR MALAYSIA.

I thank you very much for yr kind help. GOD BLESS. Salam. 





Pesanan ini Nora ambil dari FB kak gee kita (Fauziah Latiff). Kasihan sangat pada nasib mereka.
Bayangkanlah jika kita berada di tempat mereka, mesti kita sudah merasa tidak selesa dan tenang selagi pad yang kita gunakan selama beberapa jam sahaja tidak di tukar dengan yang baru. Dan air juga penting untuk kita membersihkan diri sebelum menggunakan pad baru. Masyaallah... Nora boleh bayangkan bagaimana rasanya mereka Wanita2 dan anak2 yang tidak mendapatkan bekalan pad dan pampers..
Kita mungkin tidak ada masa terluang untuk pergi membantu mereka di sana tetapi kita dapat membantu mereka melalui sumbangan barang2 keperluan harian, makanan, pakaian, wang dan lain2...



Jadi sebagai rakyat malaysia yang perihatin apalah kiranya kita meyumbang barang2 keperluan ini untuk membantu wanita2 dan kanak2 disana yang sangat2 memerlukan.. Tidak kisahlah berapa banyak pun asalkan kita ikhlas menolong... Thanks to kak gee.. Jika ada sebarang maklumat silalah umumkan ke blog nora...insyaallah kita sama membantu.


Sala sayang untuk semua wanita-wanita dan kanak-kanak di Padang..Moga mereka sentiasa di lindungi yang maha esa dan mendapat tempat berlindung yang selesa dan selamat..
Amin.....

4 comments.. read them below or add one

hikayathati hikayathati Rabu, Oktober 21, 2009
Semuga mereka semua diberi kesabaran dan ketabahan yang tinggi dalam menghadapi ujian yang getir ini.
nurmisnan nurmisnan Rabu, Oktober 21, 2009
amin... oh ya kak zai, kalau ada sape2 teman2 yg nak bantu silalah hantar ke alamat yg tertera. thanks
h a w a h a w a Jumaat, Oktober 23, 2009
mari kita bantu... insyaallah